Què puc fer si rebo una avaluació injusta?
Els amfitrions haurien de sentir-se còmodes rebent hostes sense preocupar-se per la possibilitat d'una avaluació injusta. Pots demanar que es retirin les avaluacions que creguis que infringeixen la nostra Política d'avaluacions, com ara en cas que consideris que és injusta.
Demanar que eliminem una avaluació injusta
Les avaluacions injustes són avaluacions esbiaixades que els hostes poden deixar després que hagis denunciat una infracció greu de la política, com ara en cas de:
- Danys a la propietat
- Allotjar-se més temps del que havien reservat.
- Infracció de les normes de la casa.
- Una festa o un esdeveniment al teu espai sense autorització.
Suposem que un hoste fuma al teu allotjament i infringeix, així, una de les normes de la casa. Expliques a l'hoste que has trobat burilles de cigarretes a la sala d'estar i envies una sol·licitud de reembossament per la neteja addicional. Com a resposta, l'hoste es nega a fer el pagament i deixa una avaluació negativa. En aquest cas, pots reclamar l'avaluació i nosaltres estudiarem el cas per determinar si es compleixen els requisits per retirar-la.
Com pots sol·licitar que eliminem una avaluació
Demanar que retirem una avaluació no significa que finalment ho fem. Hauràs d'explicar-nos en quin aspecte l'avaluació no compleix la nostra Política d'avaluacions. Podràs proporcionar-nos qualsevol dada i document que justifiqui l'incompliment de la política, com ara fotos o fils de missatges amb els hostes.
La documentació ha de demostrar que s'ha produït una infracció clara de la política. També ha de quedar clar que el fet d'haver denunciat la infracció de la política a Airbnb o a l'hoste ha estat la causa que l'ha portat a escriure l'avaluació injusta.
Et recomanem que mantinguis tota la comunicació amb els hostes a través de la pestanya Missatges perquè el servei d'atenció al client d'Airbnb pugui revisar fàcilment el que us heu dit.
Els amfitrions ens han explicat que la nostra política sobre avaluacions injustes els ha ajudat a allotjar hostes amb més tranquil·litat. La Leanne, amfitriona a Airbnb, explica que una avaluació injusta al seu anunci «es va revisar i retirar de seguida quan vaig fer la sol·licitud. Vaig sentir que Airbnb em guardava les espatlles.»
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.