Millores per a amfitrions professionals

Gestiona les tasques del dia a dia i fes un seguiment de la qualitat de l'anunci des del programari connectat.
Escrit per Airbnb el dia 26 de març del 2024
Lectura de 4 minuts
S'ha actualitzat el dia 26 de març del 2024

Avís de l'editor: aquest article es va publicar com a part de l'edició d'estiu del 2023 d'Airbnb. La informació pot haver canviat des que es va publicar. Més informació sobre les últimes novetats d'Airbnb.

A l'edició d'estiu del 2023 d'Airbnb, vam presentar 25 novetats per als amfitrions, a més de vuit millores addicionals per als amfitrions que fan servir un programari connectat a l'API. Aquestes millores estan dissenyades perquè et sigui més fàcil controlar la qualitat dels teus anuncis i dur a terme les teves activitats diàries com a amfitrió.

Podràs accedir a les vuit millores directament des del teu programari si el teu proveïdor les hi ha integrat. Si no és així, posa't en contacte amb el proveïdor de programari per saber quan estaran disponibles.

Instruccions per a la sortida

També pots afegir les instruccions per a la sortida des del teu programari, tal com ho fas amb les normes de la casa. Crea una llista de tasques per a la sortida en un tres i no res seleccionant aquestes tasques habituals que et proposem: 

  • Recollir les tovalloles usades.
  • Llençar les escombraries.
  • Apagar llums i electrodomèstics.
  • Tancar amb clau.
  • Retornar les claus.

Podràs afegir informació per a cada tasca. Per exemple, pots especificar als hostes en quin cubell han de llençar cada tipus de residu. També pots incloure instruccions addicionals, com ara que tapin la barbacoa després de fer-la servir. 

El dia anterior a la sortida, els enviarem un recordatori automàtic amb l'hora de sortida i les instruccions que han de seguir. Com també passa amb les normes de la casa, els hostes poden llegir les instruccions per a la sortida abans de reservar el teu espai. Quan hagin de deixar l'allotjament, els hostes podran avisar-te només fent un toc o un clic.

Etiquetes per a les avaluacions

A l'edició d'hivern del 2022 d'Airbnb, vam incloure la possibilitat que els viatgers i els amfitrions es poguessin deixar comentaris més detallats entre ells. Des d'aleshores, podeu afegir una puntuació amb estrelles i especificar què ha anat bé o què podria haver anat millor en diverses categories. Per exemple, quan fan l'avaluació, els viatgers poden seleccionar les etiquetes «Sempre em va respondre» o «Em va donar instruccions útils» si valoren la teva comunicació amb cinc estrelles. 

Ara pots accedir a aquestes funcions des del programari connectat. Podràs deixar avaluacions més detallades dels viatgers i rebre comentaris sobre el que els ha agradat i el que creuen que podries millorar.

Problemes amb l'anunci

Si un dels teus anuncis no compleix les regles fonamentals per a l'amfitrió, trobaràs un registre d'estades recents en què s'han notificat problemes al programari. Per exemple, si un hoste valora l'arribada amb dues estrelles perquè no ha pogut accedir a l'allotjament, podràs consultar-ho aquí, igual que els suggeriments de canvis que pots fer per millorar la teva rutina com a amfitrió.

Els problemes amb l'allotjament que apareixen aquí són el resultat de puntuacions baixes, comentaris que fan els hostes al servei d'atenció al client o cancel·lacions dels amfitrions. El registre també et permet saber si el teu anunci corre el risc de ser suspès o eliminat.

Notificacions de regles fonamentals

T'enviarem un correu electrònic i una notificació automàtica a través del teu proveïdor de programari si un dels teus anuncis no compleix les regles fonamentals per a l'amfitrió i ha rebut un avís o corre el risc de ser suspès o eliminat. La notificació inclourà una llista amb els problemes associats al teu allotjament, on podràs consultar quins problemes s'han notificat, a més de suggeriments sobre com solucionar-los. 

També hi trobaràs informació sobre quan es pot reactivar un anunci que s'ha suspès i sobre com es pot reclamar quan t'han eliminat un anunci. Només pots presentar una reclamació directament a través d'Airbnb.

Informació sobre les categories

Amb les categories d'Airbnb, els hostes poden descobrir milions d'espais únics on allotjar-se arreu del món. Els allotjaments es classifiquen en més de 60 categories diferents en funció del seu estil, la seva ubicació o la proximitat a una activitat concreta.

Ara pots descobrir en quina categoria d'Airbnb es troba cadascun dels teus allotjaments des del teu programari. Aquesta va ser una de les principals peticions que vam rebre dels amfitrions i et permetrà entendre com es mostren els teus anuncis a Airbnb.

Notificacions sobre requisits obligatoris

Quan hagis d'omplir un formulari obligatori o hagis d'enviar alguna altra informació relacionada amb la teva empresa, rebràs una notificació al programari connectat. També rebràs missatges a través del programari si necessitem que ens proporcionis dades addicionals. 

Per complir la normativa local, hem de recopilar i verificar dades relacionades amb l'activitat dels amfitrions que anuncien els seus espais a Airbnb. Amb aquesta millora, podràs assabentar-te dels requisits legals i completar els passos necessaris per complir-los a través del teu programari.

Nombre d'animals de companyia permesos

Molts amfitrions ens heu dit que us agradaria poder especificar exactament quants animals de companyia voleu allotjar. Ara pots indicar fàcilment el nombre màxim d'animals de companyia que acceptes (fins a un límit de cinc).

Promoció per a anuncis nous

Molts amfitrions també ens han dit que els agradaria poder oferir la promoció per a anuncis nous als hostes des del programari. A partir d'ara, quan creïs un anunci nou, podràs aplicar automàticament aquesta promoció amb un descompte del 20 % a les tres primeres reserves que rebis.

Airbnb
26 de març del 2024
T'ha resultat útil?