Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Viatger

Per què pot haver rebutjat la sol·licitud de reserva l'amfitrió?

És possible que els amfitrions no puguin acceptar totes les sol·licituds que reben. Per això, alguns amfitrions demanen als hostes que facin una sol·licitud de reserva, que hauran de respondre en un termini de 24 hores.

Motius pels quals els amfitrions poden rebutjar les sol·licituds de reserva

Si els hostes coneixen per quins motius els amfitrions poden rebutjar les sol·licituds de reserva, es podran preparar millor per fer una reserva. T'expliquem alguns dels motius més habituals pels quals un amfitrió pot rebutjar una sol·licitud:

  • L'hoste no té avaluacions positives ni negatives. Els amfitrions solen confiar en les avaluacions anteriors dels hostes per decidir si aquesta persona és fiable i compatible amb les seves normes de la casa.
  • Sol·licituds especials que l'amfitrió no pot acceptar. De vegades, els hostes tenen peticions especials que van més enllà del que s'ofereix a l'allotjament, com ara si volen arribar abans de l'hora estipulada, o bé deixar l'allotjament més tard, si necessiten equipament o serveis addicionals, aparcament extra, o si volen incloure a l'estada més persones de les que es permeten. Si l'amfitrió no pot atendre aquestes peticions, pot rebutjar la sol·licitud.
  • Les dates no estan disponibles. De vegades, es pot rebutjar una sol·licitud de reserva si el calendari de l'amfitrió no està al dia i les dates no estan disponibles.
  • L'hoste està fent una reserva en nom d'una altra persona. Les peticions fetes en nom d'altres persones, com ara familiars o amics, no estan permeses a Airbnb.
  • La comunicació és poc clara o hi ha falta de transparència. Sol·licitar una reserva sense proporcionar cap informació, com ara qui s'allotjarà a l'espai o bé el motiu de la visita, pot provocar que es rebutgi una sol·licitud de reserva. Els amfitrions valoren que la comunicació sigui clara i transparent per garantir un bon equilibri entre la manera de fer de l'amfitrió i les expectatives de l'hoste.

Què pots fer abans de fer una reserva perquè els amfitrions et puguin conèixer millor?

T'expliquem quatre coses que pots fer per assegurar una reserva:

  • Completa el teu perfil d'Airbnb. Un perfil amb tota la informació ajuda a demostrar que ets fiable i autèntic als amfitrions que encara no et coneixen i pot ajudar a establir la confiança que necessiten per donar-te la benvinguda al seu espai.
  • Verifica la teva identitat a Airbnb. Si ets nou a Airbnb, et recomanem que completis el procés de verificació per generar més confiança.
  • Envia un missatge a l'amfitrió per fer-li una consulta o inclou més informació quan enviïs la sol·licitud de reserva. Explica a l'amfitrió per què t'agrada el seu espai, qui s'allotjarà amb tu, per què viatges a la seva zona i qualsevol altra cosa que creguis que és important que sàpiga.
  • Llegeix les normes de la casa de l'amfitrió i la descripció de l'anunci i fes-li saber que ho has fet. Si has llegit les seves normes de la casa, pots fer-li saber que les coneixes i que les compliràs durant l'estada al seu espai. Si tens cap pregunta sobre l'allotjament, pots enviar-li un missatge.

Avís: als amfitrions no se'ls mostra la foto de perfil de l'hoste quan responen a una sol·licitud de reserva. Només podran consultar-la quan hagin acceptat la sol·licitud i la reserva s'hagi confirmat. Més informació sobre les dades de l'hoste que es mostren als amfitrions abans d'acceptar una sol·licitud.

Comprovar que les sol·licituds de reserva rebutjades segueixen la nostra Política contra la discriminació

Els amfitrions a Airbnb han de seguir la nostra Política contra la discriminació, que inclou fer tot el possible per acceptar hostes de tots els orígens. Si creus que s'ha rebutjat la teva sol·licitud de reserva per un motiu que infringeix la nostra Política contra la discriminació, posa't en contacte amb nosaltres.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't